10 werkgroepen van studenten journalistiek (Erasmus Hogeschool Brussel, master na master) brainstormden een dag lang over doelgroep en positonering van het medium dat ze in deze workshop mochten ontwikkelen, over de naam en de marketing acties, maar vooral ook over inhoud. Wat kan, wat kan niet en hoe snijden we het toe op onze doelgroep. Een uitdagende opdracht, want de tijd was beperkt en de doelgroepen lagen absoluut niet voor de hand. Halverwege de namiddag hingen er opnieuw 10 knappe concepten tegen het bord (het was wat drummen ...). Missie opnieuw geslaagd. Massa media mogen dan onder druk staan, als we charismatische media kunnen blijven bouwen, zulen we ook kijkers, lezers, luisteraars en surfers blijven trekken.
UPDATE 5/4/09. To: studenten journalistiek, jullie werkjes staan nu online via mijn "plank" @ issuu.com Dat kan er bv. zo uitzien :
Workshop mediamarketing en media management Erasmus Hogeschool Brussel
Gepost door Koen Van Parijs op 20:15Open publication - Free publishing
Labels: opleiding
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten