- Nieuwe campagne voor The Week (VK)The Week, een snelgroeiend nieuwsmagazine heeft een nieuw reclamebureau.
UPDATE 29/4: Het Amerikaanse zusje, van dezelfde uitgever, van The Week verspreidt ondertussen niet minder dan 500.000 exemplaren, en zit daarmee gevestigde waarden als Newsweek op de hielen. - The Financial Times (VK)wil een positie op zaterdag innemen, die sterk genoeg is om de concurrentie met de zondagskranten te doorstaan. De campagne toont een stel hersenen, waarvan de hersenen die de door de FT geprikkeld worden, fel oplichten
- Ook De Belgische krant De Morgen verwacht dat het leesplezier in haar krant tot zondag duurt, en dus de straten op zaterdag leeg zullen blijven en extra kinderopvang op zaterdag noodzakelijk zal zijn.
- Celebrity magazine Gala (NL) positioneert zich op "eerlijke roddels"
- Kompakt krant NRC.next wordt een actieve partner van popfestival Lowlands
- Campagne voor het Duitse themakanaal Comedy Central
Labels: kranten, magazines, mediamarketing
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten