De Standaard (B) en haar reclamebureau LDV vielen in week tijd verschillende keren in de prijzen. Eerst werd de gouden "Best of Brand Activation Award" binnengehaald de campagnes "Islam", het "Scholenrapport" en de "kunstboeken". Die eerste, de Koran actie, viel ook op de INMA in Los Angeles in de prijzen. (Nog) Niet in de prijzen (wegens 2008), maar wel leuk: De Standaard in het Chinees.
Ook (nog) niet in de prijzen : om de nieuwe dikke weekendkrant in de kijker te zetten plaatste De Morgen (B) en haar reclame bureau Duval Guillaume een leesstoel, compleet met opbergruimte voor de krant, in kledingzaken en musea. Deze "leesspot" moet de lijn van de campagne visualiseren dat De Morgen zo interessant is dat je het hele weekend al lezend kan doorbrengen, met lege straten tot gevolg.
UPDATE 24/5: De Standaard sleept dit jaar ook nog een CCB award in de wacht.
UPDATE 2/6: Bekijk hier de spot van De Morgen
Labels: kranten, mediamarketing
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
0 reacties:
Een reactie posten